Nietypowa kampania Vans

Na początku listopada zeszłego roku w niektórych sklepach sygnowanych przez firmę Vans pojawił się tajemniczy prostopadłościan. Przy bliższych oględzinach okazało się, że jest to kabina w której bez większych problemów zmieści się dorosły człowiek. Pojawia się jednak pytanie: O co chodzi i czemu ma to służyć?

Zagadka została dość szybko rozwiązana przez pierwszych klientów Vansa, którzy mieli styczność z tą konstrukcją. Kabina okazała się być maszyną do robienia zdjęć, w której każdy kupujący mógł zrobić sobie fotografie. Tego typu sprzęt jest zdecydowanie bardziej popularny na zachodzie niż u nas, niemniej okazało się, iż kabina Vansa zaintrygowała klientów, którzy chętnie korzystali z jej możliwości. Rzecz jasna pojawienie się tych kabin związane jest z szerszą akcją, która będzie obfitować w rozmaite konkursy i atrakcje, dlatego też warto zachować zrobione tam fotografie, gdyż w niedługim czasie mogą być one całkiem przydatne.

W ten oto nietypowy sposób Vans po raz kolejny udowodnił, że doskonale rozumie specyfikę przeprowadzania akcji promocyjnych wśród swojej klienteli. Obuwie sportowe tej marki wybierane jest najczęściej przez ludzi młodych, stąd komunikaty do nich kierowane muszą być oryginalne i atrakcyjne. Kabina fotograficzna, obok różnego rodzaju zawodów deskorolkowych, czy koncertów, to kolejne doskonałe posuniecie Vansa, który nie ustaje w trudzie, by gromadzić wokół siebie społeczność, która doceni nie tylko ofertę, ale też pomysłowość tego właśnie producenta.